– Brænder du for at optimere processer og gøre en forskel for kunderne?
– Har du erfaring med bogholderi, lønadministration og økonomisystemer?
– Har du et godt overblik?
– Kan du lide at have ejerskab og ansvar?
Så er du måske den, som vi søger hos Krøyer Erhvervsservice, da stadig flere af vores kunder vælger at outsource deres økonomifunktion.
Du vil få ansvaret for en bred og varieret portefølje af kunder, hvor du vil spille en central rolle i at sikre effektive processer. Opgaverne bliver udført på vores kontor eller ude ved kunden og vil bl.a. bestå af følgende:
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, og at du trives med både selvstændigt arbejde og tæt samarbejde med kunderne. Du er struktureret, ansvarsbevidst og har et stærkt ønske om at gøre en forskel. Derudover kan du se dig selv i følgende:
Hos Krøyer Pedersen bliver du en del af en arbejdsplads, som har fokus på gode medarbejderforhold, sammenhold og faglig udvikling gennem relevant uddannelse og sparring med kollegaer. Vi tilbyder:
Er du klar til at tage ansvar og udvikle dig i en dynamisk virksomhed, så glæder vi os til at høre fra dig.
Jobbet ønskes besat så hurtig som dit job tillader det. Kontakt Dorte Holm Ostersen på telefon 9610 6165 eller mail dho@kroyerpedersen.dk
Vi kalder løbende til samtaler, og sidste ansøgningsfrist er den 13. januar 2025.
Send din ansøgning vedlagt CV og referencedokumenter til job@kroyerpedersen.dk