– Er du vores nye erhvervsservice-kollega?


Vi søger en digitaliseringsmindet og erfaren økonomi- og lønassistent til Holstebro eller Struer – På fuld tid eller efter ønske (30 - 37 timer)

Tænder du på:

  • Daglig brug af regnskabssystemer som E-conomic, Uniconta, Business Central eller  Nav.

  • Løbende kontrol og afstemning af regnskab (finans, moms, kreditor og debitorer m.m.).

  • Lønberegning og lønadministration.

  • Udarbejdelse af månedsregnskaber og budgetopfølgning.

  • Afstemning og klargøring af regnskabsmateriale til revisor.

  • Kundekontakt og løbende sparring med dine kunder omkring bogholderiet.

  • Den digitale udvikling i bogholderiet.

  • Omgivet af dygtige og gode kollegaer.

Kan du svare ”Ja!”

...til de fleste af disse bullet points, tør vi godt love, at vi kan tilbyde dig et helt fantastisk job:

  • Vi arbejder både ude hos kunden og hjemme på kontoret i Holstebro, hvor kontoret er beliggende ved Ringvejen, blot 5 min. fra både motorvej og banegård, eller i Struer, hvor kontoret er på havnen, 2 min. fra banegården.

  • Vi ønsker glade medarbejdere. Derfor lægger vi stor vægt på et balanceret og veltilrettelagt arbejdsliv, hvor du også har tid til både familie og fritidsinteresser.

  • Stillingen kan være del- eller fuldtids – Du bestemmer?

  • Vi ser det som en selvfølge, at bruge alle de digitale værktøjer og tilegne os de nødvendige kompetencer, som kan hjælpe vores hverdag og kunder væk fra manuelle processer og kedeligt tastearbejde.

Din nye arbejdsplads

Afdelingen

KRØYERerhvervsservice er en selvstændig afdeling i Krøyer Pedersen Statsautoriserede Revisorer. Afdelingen, som p.t. beskæftiger 11 medarbejdere, løser bogholderi-, løn-, moms-, debitor/kreditorstyrings- og rapporteringsopgaver for mere end 120 kunder.

Vi har både kunder, som får udført erhvervsserviceopgaver flere dage ugentligt og andre, hvor der er tale om en dag pr. måneden.

Disse kunder repræsenterer vidt forskellige brancher og størrelser, primært i SMV–segmentet. Det medfører en spændende hverdag med stor variation og udfordring i opgaverne, alt sammen i en tiltagende grad af digitalisering og automatisering.

Se også kroyererhvervsservice.dk


Den digitale del
Du behøver ikke være tech-nørd for at blive en del af os, men vi håber, at du har lyst til at følge med i den digitale udvikling indenfor økonomi-verdenen og har lyst til at lære nye systemer og arbejdsmetoder.

Vi holder kvartalsvise ERFA-møder i afdelingen, hvor vi opdateres på den nyeste viden, både indenfor lovgivning og digitalisering generelt. Vi har vores egen digitaliseringskonsulent i huset, som fodrer os med tekniske værktøjer, lige som vi løbende bliver opdateret fagligt af revisorerne.

Krøyer Pedersen Statsautoriserede Revisorers kontorer i Holstebro og Struer er arbejdsplads for mere end 50 revisorer.


Rammerne

Der er tale om et udfordrende og spændende job i en moderne revisions­virksomhed, hvor du kan imødese tæt på 70 kolleger og et at­trak­tivt mix mellem en god lønpakke og personlig udvikling.

Krøyer Pedersen Statsutoriserede Revisorer er desuden en social arbejdsplads, hvor vi prioriterer at have det sjovt sammen, både ved skrivebordet, til sommerfesten eller arrangementer i personaleforeningen (som vanligt har mange deltagere).

 

Det praktiske

Vi ved godt, at vi ikke får det hele, så selvom der er et par steder, hvor du ikke kan sætte flueben, så ansøg alligevel eller giv os et kald, og lad os få en snak om det.

Kontakt daglig leder i KRØYERerhvervsservice Ina Klestrup på 9610 6160 eller ik@kroyerpedersen.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Vi tilbyder en moderne arbejdsplads med kontorer i Holstebro og Struer, en attraktiv lønpakke, frokost-ordning og en aktiv personaleforening.

Jobbet ønskes besat snarest muligt, og vi kalder løbende til samtaler. Opslaget fjernes, når vi har fundet den rette.

Ansøgning med ønske om timeantal + CV sendes til job@kroyerpedersen.dk

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev